Voor veel mensen is december de maand van feest en plezier. Bij YourSurprise is het de maand waarin iedereen zich voor 110% inzet om alle cadeaus op tijd te maken en verzenden. We willen natuurlijk dat alle Sinterklaas- en Kerstcadeaus bij iedereen op tijd bezorgd zijn!

Om je een idee te geven hoe het er aan toe gaat binnen YourSurprise hebben we, tussen alle werkzaamheden door, een paar vragen kunnen stellen aan Bartjan en Eelco. 

Bartjan van Damme – Productiechef

Bartjan

Kijk je uit naar deze drukke periode?

Zeker weten! December is de maand waar je het hele jaar naartoe werkt als bedrijf. Met zijn allen zorgen we ervoor dat al onze klanten hun cadeaus op tijd krijgen.

Heb je veel extra personeel in deze drukke periode?

Ja, normaal gesproken werken we ongeveer met z’n tienen. In december wordt dit opgeschroefd tot 30 à 35 man!

Hoe zou je de sfeer binnen de productieafdeling beschrijven? Altijd een feestje, zeker tegen de tijd dat het druk wordt. Het is deze laatste weken natuurlijk keihard werken, maar als je met zo’n grote groep bezig bent is het ook ongelofelijk leuk om dat met zijn allen te doen. En de radio staat natuurlijk altijd aan 🙂 Wat is het best verkochte product op dit moment? Dat zijn de telefoonhoesjes. We verwachten dat het tijdens de feestdagen ook een populair cadeau blijft! Onze chocolade cadeaus zijn altijd een topper rond Sinterklaas en Kerst. Daarnaast doen de bedrukte snijplanken en mokken het ook altijd goed.

Eelco Nieuwenhuizen – Klantenservice

Eelce

Wat is de meest gestelde vraag op de klantenservice?

Verschilt dit in de drukke periode? Wat we meestal voorbij zien komen is de vraag wanneer het product bij de klant komt. Nu proberen we dat zo duidelijk mogelijk via de website en mail te communiceren, maar we begrijpen heel goed dat klanten voor zulke unieke en persoonlijke cadeaus graag wat extra zekerheid willen. Ons team op de klantenservice zit elke dag weer klaar om iedereen te woord te staan. Of je nu vragen via de telefoon, mail of chat hebt, we staan iedereen vrolijk en op onze eigen verrassende manier te woord.

Maakt de klantenservice nog een ontwikkeling mee op het gebied van communicatie?

Je merkt sterk dat klanten tegenwoordig eerder een mail sturen dan vroeger. Tegenwoordig heeft bijna iedereen een smartphone en dan is het natuurlijk heel makkelijk om even snel een mailtje te typen. Met die gedachte in ons achterhoofd hebben we sinds oktober Whatsapp geïntroduceerd als extra communicatiemiddel. Via deze weg proberen we op een leuke en informele manier de klant op weg te helpen of vragen te beantwoorden. Dit wordt tot nu toe erg goed opgevat dus daar gaan we zeker mee door!

Productie

Daarnaast zorgen alle andere afdelingen er natuurlijk ook voor dat alles op rolletjes loopt deze periode: nieuwe cadeaus en acties worden op de afdeling Marketing bedacht, op de afdeling Design worden de leuke kaders ontworpen, de IT afdeling zorgt ervoor dat iedereen vlekkeloos kan bestellen en de afdeling zakelijk bedient onze klanten met de mooiste business gifts en relatiegeschenken.

Het is duidelijk: YourSurprise is zich op allerlei fronten aan het voorbereiden op de drukste weken van het jaar. Ondanks de verschillende afdelingen met ieder hun eigen expertise is het hoofddoel bij iedereen gelijk: al onze klanten tevreden stellen met kwaliteitscadeaus die op tijd worden afgeleverd. Zowel door de schoorsteen, als onder de boom.

Wij wensen iedereen alvast een geweldige feestmaand toe!

YourSurprise, geven is een feest!